اخبار و مقالات

برندی ایرانی که 9 بار پیاپی حامی حقوق مصرف کنندگان شد!
تاریخ انتشار : 1395/5/26 ساعت 16:43:56
برندی ایرانی که 9 بار پیاپی حامی حقوق مصرف کنندگان شد!


















برندی ایرانی که 9 بار پیاپی حامی حقوق مصرف کنندگان شد!
تاریخ: 1395/03/22
شماره: 5838
بازدید: 44
در دنیای رقابتی برندها، بویژه در حوزه صنعت مواد غذایی فاکتورهایی چون کیفیت، مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده این روزها حرف اول را می زنند.















برندهای ایرانی هم با وقوف به این مساله رقابت سختی را برای به دست آوردن بالاترین رضایت مشتریان به کار بسته اند.

یکی از برندهایی که در این زمینه در سال های اخیر توفیقی تام داشته است، زرماکارون تولید کننده محصول ماکارونی و محصولات جنبی است که از جمله برترین ها در حوزه فعالیت خود به شمار می رود.

این برند که در آخرین همایش ‌ملی حمایت از حقوق مصرف کننده، از دست محمدرضا نعمت‌زاده وزیرصنعت، معدن و تجارت نهمین بار به خاطر حمایت از حقوق مصرف کننده تقدیرنامه و تندیس دریافت کرد، یکی از استراتژی های اصلی خود را در زمینه برندینگ، فروش و مشتری مداری بر همین اساس قرار داده است. 

این تندیس معمولا در پی ارزیابی کارشناسان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و براساس شایستگی های منتج از شاخص‌هایی چون رضایت مندی مشتریان، کیفیت کالا و خدمات و رعایت قیمت‌ها اعطا می شود و براساس شاخص های فوق در تازه ترین ارزیابی های انجام شده، مقامات مسئول باز هم به این نتیجه رسیدند که برند زرماکارون، بیش از دیگر رقبای خود شایستگی دریافت این تندیس را دارد. 

گفتنی است که زرماکارون، که مدال افتخار صادرات ایران را نیر پیش از این دریافت کرده، در سالهای اخیر دربازار های بین المللی نیز حضور موفقیت آمیزی داشته و علاوه بر گواهینامه های ملی موفق به دریافت نشان های بین المللی نیز شده است.

گروه صنعتی و پژوهشی زر در سال 1372 با تأسیس واحد تولیدی آرد با راه ‏اندازی آن در سال 1377 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد و در سال1380 هم برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه‏ اندازی کرد. زرماکارون همچنین واحد تولیدی انواع پاستا را در سال 1384 راه‏ اندازی کرد و توانست سهم موثری را در بازارهای داخلی کسب کند.

در حال حاضر گروه زرماکارون، بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماكارونی است و به عنوان اولین تولیدکننده انواع ماکارونی و پاستا با آرد سِمولینا در ایران، نقش مهمی را در تولید داخلی به عهده دارد.
منبع خبر: اکوفود